Eladástechnikai Tréning

Tudod, hogy mit akarsz eladni, kinek akarod eladni, hogyan akarod eladni? Direkt értékesítői munkafüzet!

 

 

         Egy kis ízelítő, a tartalomból!

 

 

Mielőtt elkezdenénk a tanulást, kérlek, ülj le, és gondold át a következőket!

 

 

# Valóban ezt a munkát akarod?

 

 

 

# Csak a pénzben mérhető dolgok fontosak a számodra, vagy az erkölcsi elismerés is?

 

 

 

# Írd le milyen rövid, és hosszú távú céljaid vannak!

 

 

 

# Fontold meg, mi kell ahhoz, hogy ezt a munkát jól végezd, a rád váró feladatokat meg tudod e oldani.

 

 

 

Ha átgondoltad és úgy döntöttél, hogy az üzletkötés nem a te világod, feleslegesen dobtad ki ezért a füzetért a pénzed.

Nos, én tudom, hogy most is ott ülsz, és meredten bámulod a betűket, és nem kapsz levegőt a megdöbbenéstől!

Erre gondolsz:- Mit képzel ez a nő magáról, hogy ilyen kérdéseket tesz fel nekem!

De valld be őszintén!

 

 

 

                                Ügynök, üzletkötő, értékesítő

 

 

 

A mai világban, ha meghallod azt a szót, hogy ügynök legszívesebben elbújnál?

Így van ezzel az emberek nagy része is.

Amikor Magyarországon megalakultak a különféle társaságok és a piacra betörtek a külföldi nagy cégek ész nélkül mindenkit felvettek, csak, hogy minél több ügyfelet szerezzenek.

A „kullancsok” én csak így hívom őket, az a fajta embertípus, aki nem az ügyfele érdekét nézte, hanem a jutalék nagyságát. Ezek az emberek szerencsére rövid időn belül elhagyták a pályát, de a cégek is hamar rájöttek, hogy képezni kell a munkatársakat.

Az volt az általános vélemény, hogy az a jó ügynök, akit ha kidobnak az ajtón, visszamászik az ablakon. Érted már miért hívom én őket kullancsoknak?

Nehezen lehetett tőlük szabadulni és zavaró volt az ügyfelek számára a zaklatásuk.

Szabályosan rátukmálja magát és a termékét a másikra és inkább már vásároltak tőle, csak szabaduljanak a kellemetlenkedő embertől.

 

 

Szerencsére letisztult mára már ez a dolog! Képzeld el, mi lenne, ha csak úgy bejelentés nélkül érkeznél valahova?  Ahol téged nem várnak, nem számítanak rád, nem készülnek fel a jöveteledre.

Te sem szívesen fogadnád őt, ha te lennél a helyükben!

Biztos más dolguk van, már terveztek programot, és a hátuk közepére sem kívánnak téged. Egyértelmű, hogy nem fog ott senki sikert elérni.

 

 

 

Ki is az értékesítő?

 

 

Te! Aki szakmailag felkészült vagy és nem a szomszédból szalasztottak, hogy ugyan már hozz egy ügyfelet!

 

 

 

Az értékesítő egy fontos, értékes dolgot képvisel. Kinek mi az értékes, ezen, sokat lehetne ezen, sokat lehetne vitatkozni. Egy biztos, a te terméked valaki számára nagyon értékes, és ki az a valaki?

Az a vásárlód, aki igénybe veszi a szolgáltatásod, vagy megvásárolja a terméked és mindketten meg vagytok elégedve. Törzsvásárlóvá válik!

Az értékesítés akkor kezdődik, amikor még a vásárlónak eszébe sem jut, hogy vásároljon.

Neked kell a problémájára rámutatni és, hogy valóban láttatni vele, hogy te a problémáját orvosolni tudod, mert vagy a terméked, vagy a szolgáltatásod az ő igényét, hasznát kielégíti.

 

 

Az értékesítő felméri az igényeket, szükségleteket aztán megmutatja, miért vegye meg az ügyfél, vagy vásárló a terméket, szolgáltatást.

Tehát megmutatod a hasznot!

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 4
Havi: 4
Össz.: 11 312

Látogatottság növelés
Oldal: Kukkantson bele!
Eladástechnikai Tréning - © 2008 - 2024 - ertekesites.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »